پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215727
پرش پرسپوليس براي 6امتيازي شدن
تاریخ انتشار : 1395/05/10 10:28:48
نمایش : 1111
روز دوشنبه ۴ ديدار پاياني هفته دوم ليگ برتر فوتبال برگزار مي‌شود و پرسپوليس ميزبان فولاد خوزستان است و تراکتورسازي در آبادان به مصاف صنعت نفت مي‌رود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ادامه هفته دوم ليگ برتر فوتبال روز دوشنبه 4 ديدار برگزار مي‌شود. نگاهي به اين بازي‌ها مي‌اندازيم:

ماشين‌سازي - گسترش فولاد ؛ دربي تبريز   

اولين دربي تبريز روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود. ماشين‌سازي که تيمي قديمي و ريشه‌دار است مقابل تيم گسترش قرار مي‌گيرد. ماشين‌سازان در هفته اول ليگ برتر با پيروزي مقابل فولاد دست به کار بزرگي زدند.ماشين‌سازي به دنبال دومين برد خود در اولين ديدار خانگي‌اش است. قطعا هواداران اين تيم بيشتر از گسترش فولاد خواهند بود. رسول خطيبي سرمربي ماشين سازي هم مي‌خواهد آنها را خوشحال به خانه‌هايشان بازگرداند اما تجربه مربيگري فراز کمالوند بيشتر از رسول خطيبي است. اين مسابقه مي‌تواند يکي از بازي‌هاي جذاب هفته از نظر فني باشد.

نفت تهران- سپاهان؛ تقابل دايي با مربي قهرمان

شاگردان علي دايي هفته گذشته يک امتياز ارزشمند از استقلال گرفتند و اکنون تيم دايي بايد مقابل سپاهاني قرار بگيرد که ليگ را با شکست خانگي شروع کرده است. عبدالله ويسي به عنوان سرمربي قهرمان به تيم زردپوشان پيوست به اميد اينکه اين تيم را از بحران خارج کند اما حداقل در هفته اول موفق نبود. آنها سه امتياز به حريف مشهدي خود اهدا کردند و اکنون به دنبال جبران مافات هستند. علي دايي هم دوست دارد که اولين برد را با تيمش جشن بگيرد.

پرسپوليس- فولاد؛ دومين برد؛ سرخپوشان 6 امتيازي مي شوند؟

سرخپوشان براي دومين هفته متوالي در تهران به مصاف حريف‌شان مي‌روند. پرسپوليس در هفته اول مقابل تيم سختکوش سايپا پيروز شد تا تنها مدعي پيروز در هفته اول باشد. اين اولين حضور پرسپوليس در ليگ شانزدهم در ورزشگاه آزادي است و قطعا فولادي‌ها روز سختي را در ورزشگاه پر از هواداران پرسپوليس پيش‌رو خواهند داشت. پرسپوليس در ديدار اول مقابل سايپا گلي دريافت نکرد تا نقطه ضعف سرخپوشان در فصل گذشته تا حدي ترميم شده به نظر برسد. پرسپوليس فصل گذشته خيلي راحت گل‌ مي‌خورد اما اکنون با حضور بيرانوند در درون دروازه و سيدجلال حسيني  و محمد انصاري در قلب دفاع به نظر مي‌رسد که وضعيت خط دفاع پرسپوليس از حالت اضطرار! خارج شده است.

فولاد هفته گذشته در ديداري خانگي به ماشين‌سازي باخت تا نعيم سعداوي سرمربي اين تيم از هواداران فولاد عذرخواهي کند. او دوست ندارد بعد از بازي با پرسپوليس هم دوباره معذرت‌ خواهي کند. سعداوي اگرچه خودش يک پرسپوليسي است اما قطعا شاگردان برانکو با حمايت هواداران بي‌رحمانه به فولاد حمله مي‌کنند تا با عبور از فولاد دومين برد خود را جشن بگيرند.

صنعت نفت آبادان- تراکتورسازي؛ عمليات غيرممکن شاگردان قلعه‌نويي در برزيل!

نفت آبادان در هفته اول بدون گلزني يک امتياز از صبا گرفت و اکنون در خانه ميزبان تيم تراکتورسازي تبريز است. تيمي که داعيه قهرماني دارد اما در هفته اول در خانه متوقف شد. شاگردان قلعه‌نويي در آبادان کار دشواري دارند. اولين حريف تراکتورسازي گرماي شديد هواست و دومين حريف شان هواداران پرشمار آباداني که تيم‌شان را برزيل ايران مي‌دانند. نادر دست نشان اگر بتواند سه امتياز از تراکتورسازي بگيرد کار بزرگي انجام داده است. نفت آبادان بعد  از مدت‌ها به ليگ برتر صعود کرده و تماشاگرانش گرماي ورزشگاه آبادان را دوچندان خواهند کرد. تراکتورسازي اما تيمي بزرگ و با تجربه است که مي‌تواند در شرايط سخت به خوبي مبارزه کند. اين مسابقه يکي از حساس‌ترين ديدارهاي هفته خواهد بود. شاگردان قلعه‌نويي بايد عمليات غيرممکني را در برزيل ايران انجام بدهند.

برنامه مسابقات و اسامي داوران هفته دوم ليگ برتر :

يکشنبه 10 مرداد 95

استقلال خوزستان – استقلال تهران / ورزشگاه غدير

موعود بنيادي فر- سعيد قاسمي – فرزاد بهرامي – اميد سعيد فر / ناظر داوري: بهرام مهرپيما

 

ذوب آهن اصفهان – سايپا البرز / ورزشگاه فولادشهر

بيژن حيدري – حسين رحيمي پور – علي اکبر نوري – پيام حيدري / ناظر داوري: نادر جعفري

 

پيکان تهران – صباي قم / ورزشگاه شهدا شهر قدس

حميد حاج ملک – قهرمان نجفي – علي دودانگه – حسين زياري / ناظر داوري: محمدعلي فروغي

 

پديده خراسان – سياه جامگان / ورزشگاه ثامن

سيد احمد صالحي – عليرضا ايلدروم – محمد عطايي – سيدحسين زرگر / ناظر داوري: حسن کامراني فر

 

* دوشنبه 11 مرداد 95

نفت تهران – سپاهان اصفهان / ورزشگاه تختي

محمدرضا فغاني – حسين طالقاني – يعقوب حجتي – سيد علي ميرغفاري / ناظر داوري: خداداد افشاريان

 

ماشين سازي – گسترش فولاد / ورزشگاه اختصاصي بنيان ديزل

محسن ترکي – مهدي الوندي – يعقوب سخندان – سعيد رحيمي مقدم / ناظر داوري: محمود رفيعي

 

صنعت نفت آبادان – تراکتورسازي تبريز / ورزشگاه تختي

اشکان خورشيدي – بابک داوري – تورج عيوض محمدي – روح اله شريفي / ناظر داوري: ايرج نظري 

 

پرسپوليس تهران – فولاد خوزستان / ورزشگاه آزادي

سيد مهدي سيدعلي – آرمان اسعدي – مهدي عاليقدر – حسن اکرمي / ناظر داوري: حيدر شکور

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html